Friday, November 22, 2013

Good to be finally home












  I don't know why i left home… It's so perfect here, I can't believe I wasn't completely happy the past years here. But I think it's normal, now that I don't live here, I see what I'm missing and how awesome my house and family are. It's going to be hard going back to Barcelona, even if it's Barcelona! But I can have the best of both worlds, I think.

  Je ne sais pas pourquoi j'ai du partir de chez moi… C'est parfait ici, j'arrive pas à croire que les années précédentes j'étais pas bien ici et j'avais une envie énorme de partir. Mais je suppose que c'est normal, maintenant je vois ce qui me manque d'ici et j'apprécie beaucoup plus ma maison et ma famille. Ça va être dur repartir à Barcelone, même si c'est Barcelone! Mais je peux avoir le meilleur des deux mondes.

  
  No sé por qué razón me tuve que ir de casa… Todo es perfecto aquí! No me creo que los años anteriores no fuese feliz y me quisiera ir de aquí. Pero me imagino que es ley de vida. Ahora aprecio mucho más todo, mi casa, mi familia… Va a ser duro volver a Barcelona, aunque puedo tener lo mejor de ambos mundos.


















1 comment:

  1. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    ReplyDelete